(Ne)úspešné promo

Autor: Paula Filová | 3.4.2013 o 17:37 | (upravené 3.4.2013 o 19:36) Karma článku: 6,62 | Prečítané:  586x

Do života každého človeka raz za čas vstúpi niečo alebo niekto, kto ho očarí. Či už ide o zaujímavého človeka, ktorého stretne na ulici alebo o novú pieseň, ktorú náhodne počuje v rádiu. Každý v svojej podstate túži po zdieľaní svojej radosti s ľuďmi naokolo. Nie vždy však všetko ide tak, ako by sme chceli alebo očakávali. U mňa to bolo takto:

1. Spoznanie nemenovanej britskej kapely
2. Zistenie, že na Slovensku ich pozná minimum ľudí
3. Túžba po zaslúženej pozornosti a uznaní od slovenského publika
4. Nájdenie malej komunity fanúšikov
5. Zdieľanie svojej radosti
6. Založenie fanúšikovského webu a facebook page
7. Nadobudnutie fanúšikovskej základne
8. Získavanie informácii ohľadom organizácie koncertu
9. Sklamanie, lebo.. realita je krutá:

Nakoľko je náš klub ešte krátkodobo v prevádzke, našou snahou je klub zviditeľňovať tým, že usporiadavame koncerty s kapelami, ktoré majú svoj fanklub a vedia pritiahnuť svojich divákov."

alebo

Ak máte záujem zorganizovať u nás koncert, môžeme sa baviť o podmienkach...pozvať z Anglicka kapelu pre jedného fanúšika je nad naše finančné možnosti."

10. PROMO PROMO PROMO (maily do rádií, televízií a pod.)
11. Minimálna odozva z rádií, zopár „náhodných" zahratí piesní v televíznych seriáloch alebo televíznych reláciách
12. Kontaktovanie členov kapely na Twitteri a snaha o zvýšenie mienky o slovenských fanúšikoch
13. Sklamanie, lebo.. mienku o fanúšikovskej základni kapele tvoria hlavne predaje singlov, čo sa na Slovensku proste „nenosí"
14. Zastavenie snahy o promo
15. Osobná radosť z kapely (sú len "moji")

No o niekoľko mesiacov neskôr:

16. Pravidelná hranosť nového singlu v slovenských rádiách
17. Príchod nových fanúšikov
18. THAT AMAZING MOMENT WHEN... na ulici počujete človeka pospevujúceho si pieseň kapely, ktorú ste sa (ne)úspešne snažili dostať do rádií už od roku 2007

 

Ako sa hovorí, „človek mieni, Pán Boh mení". Často si myslíme, že keď sa budeme veľmi snažiť, tak dokážeme isté situácie ovplyvniť alebo zmeniť. No nie vždy je to tak. Niekedy sa zdá, že médiá alebo daný človek potrebujú dostať podnet od niekoho iného ako len od skupinky „snaživých tínedžeriek, ktoré aj tak nič nezmôžu". Treba si však zapamätať, že aj keď niečo robíme neúspešne, vždy sa pri tom čo-to naučíme. Aj malé povšimnutie a pochvala našej snahy sa v nás môže zmeniť na vnútornú radosť a spokojnosť so samým sebou.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Po zrátaní 70 percent hlasov z volebných urien je nereálne, aby Hofer nepriaznivý stav zvrátil.

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké chyby robíme pri zariaďovaní obývačky?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.


Už ste čítali?